Sóc mestra d'educació infantil, només tinc uns 8 anys d'experiència a les escoles. Però comdiuen, NO SEMPRE VAIG SER MESTRA. En general m'agrada tot allò que te a veure amb la pedagogia, la música i l'exercici físic. Sóc inquieta i m'agrada saber, també m'agrada fer les coses el millor posible dins les meves possibilitats i coneixements (evidentment). Aquest blog té l'objectiu de posar a l'abast de qui ho necessiti el meu coneixement i els meus dubtes, per poder treballar en xarxa i avançar en la meva tasca docent i per suposat ajudar a qui pugui en la seva tasca també.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada