Llista de blocs

dissabte, 13 de novembre del 2010

LES TAC A L'ESCOLA

Hola a tothom,

la meva modesta opinió sobre la utilització de les TAC a l'escola té a veure amb les meves experiències i vivències. Penso que en el terme mig es on ens podríem moure millor, ja que no tot pot ser digital ni tot pot ser manual. Es a dir, les criatures han de saber escriure a ma, però també han de ser competents amb les noves tecnologies. Això comporta que els equips docents com a mínim tinguin una BONA formació en aquest aspecte a més a més dels estrictament pedagògics i tradicionals. Evidentment l'ideal seria que tothom disposes dels recursos tant de maquinària com de docència qualificada i adaptada al món en que vivim.
És una llàstima però l'educació avui dia va per darrera de la societat i hauria de ser al revés, al menys en aquest aspecte, l'educació hauria de ser pionera per a poder guiar els futurs ciutadans de forma adequada.
Trobo que també ens falta molta informació sobre recursos tecnològics, programari i possibilitats a utilitzar en les aules. I al final acabem recorrent a allò de tota la vida que mai ens falla.