Llista de blocs

dilluns, 29 de novembre del 2010

WIDGETS

HOLA HE TROBAT UNA PÀGINA WEB ON ES DONA UN LLISTAT D'ADRECES ON PODEM TROBAR WIDGETS PER A POSAR EN EL NOSTRE BLOG FET AMB BLOGSPOT.
CLIQUEU    AQUI

dijous, 25 de novembre del 2010

Hola,
he trobat una manualitat que ens pot ajudar a reciclar ampolles de plàstic i alhora queda molt bonica.

dilluns, 22 de novembre del 2010

dimarts, 16 de novembre del 2010

video molllllt interessant!!!!

Aquest  vídeo plasma a la perfecció el que passa avui dia amb la joventut i cada cop més amb els nens i les nenes de les nostres escoles.
NO DEIXEU DE MIRAR-LO!!!!


dilluns, 15 de novembre del 2010

dissabte, 13 de novembre del 2010

LES TAC A L'ESCOLA

Hola a tothom,

la meva modesta opinió sobre la utilització de les TAC a l'escola té a veure amb les meves experiències i vivències. Penso que en el terme mig es on ens podríem moure millor, ja que no tot pot ser digital ni tot pot ser manual. Es a dir, les criatures han de saber escriure a ma, però també han de ser competents amb les noves tecnologies. Això comporta que els equips docents com a mínim tinguin una BONA formació en aquest aspecte a més a més dels estrictament pedagògics i tradicionals. Evidentment l'ideal seria que tothom disposes dels recursos tant de maquinària com de docència qualificada i adaptada al món en que vivim.
És una llàstima però l'educació avui dia va per darrera de la societat i hauria de ser al revés, al menys en aquest aspecte, l'educació hauria de ser pionera per a poder guiar els futurs ciutadans de forma adequada.
Trobo que també ens falta molta informació sobre recursos tecnològics, programari i possibilitats a utilitzar en les aules. I al final acabem recorrent a allò de tota la vida que mai ens falla.

dijous, 4 de novembre del 2010

dimecres, 3 de novembre del 2010

PERMETEU-ME QUE EM PRESENTI

Sóc mestra d'educació infantil, només tinc uns 8 anys d'experiència a les escolesPerò comdiuen, NO SEMPRE VAIG SER MESTRA.  En general m'agrada tot allò que te a veure amb la pedagogia, la música i l'exercici físicSóc inquieta i m'agrada saber, també m'agrada fer les coses el millor posible dins les meves possibilitats i coneixements (evidentment).  Aquest blog té l'objectiu de posar a l'abast de qui ho necessiti el meu coneixement i els meus dubtes, per poder treballar en xarxa i avançar en la meva tasca docent i per suposat ajudar a qui pugui en la seva tasca també.


dilluns, 25 d’octubre del 2010

BENVINGUT / A

Hola a tothom:

us dono la benvinguda al meu blog,  espero que us agradi i poguem compartir moltes experiències.

Una abraçada.