HOLA HE TROBAT UNA PÀGINA WEB ON ES DONA UN LLISTAT D'ADRECES ON PODEM TROBAR WIDGETS PER A POSAR EN EL NOSTRE BLOG FET AMB BLOGSPOT.
CLIQUEU AQUI
Llista de blocs
dilluns, 29 de novembre del 2010
dijous, 25 de novembre del 2010
dilluns, 22 de novembre del 2010
dimarts, 16 de novembre del 2010
video molllllt interessant!!!!
Aquest vídeo plasma a la perfecció el que passa avui dia amb la joventut i cada cop més amb els nens i les nenes de les nostres escoles.
NO DEIXEU DE MIRAR-LO!!!!
dilluns, 15 de novembre del 2010
dissabte, 13 de novembre del 2010
LES TAC A L'ESCOLA
Hola a tothom,
la meva modesta opinió sobre la utilització de les TAC a l'escola té a veure amb les meves experiències i vivències. Penso que en el terme mig es on ens podríem moure millor, ja que no tot pot ser digital ni tot pot ser manual. Es a dir, les criatures han de saber escriure a ma, però també han de ser competents amb les noves tecnologies. Això comporta que els equips docents com a mínim tinguin una BONA formació en aquest aspecte a més a més dels estrictament pedagògics i tradicionals. Evidentment l'ideal seria que tothom disposes dels recursos tant de maquinària com de docència qualificada i adaptada al món en que vivim.
És una llàstima però l'educació avui dia va per darrera de la societat i hauria de ser al revés, al menys en aquest aspecte, l'educació hauria de ser pionera per a poder guiar els futurs ciutadans de forma adequada.
Trobo que també ens falta molta informació sobre recursos tecnològics, programari i possibilitats a utilitzar en les aules. I al final acabem recorrent a allò de tota la vida que mai ens falla.
la meva modesta opinió sobre la utilització de les TAC a l'escola té a veure amb les meves experiències i vivències. Penso que en el terme mig es on ens podríem moure millor, ja que no tot pot ser digital ni tot pot ser manual. Es a dir, les criatures han de saber escriure a ma, però també han de ser competents amb les noves tecnologies. Això comporta que els equips docents com a mínim tinguin una BONA formació en aquest aspecte a més a més dels estrictament pedagògics i tradicionals. Evidentment l'ideal seria que tothom disposes dels recursos tant de maquinària com de docència qualificada i adaptada al món en que vivim.
És una llàstima però l'educació avui dia va per darrera de la societat i hauria de ser al revés, al menys en aquest aspecte, l'educació hauria de ser pionera per a poder guiar els futurs ciutadans de forma adequada.
Trobo que també ens falta molta informació sobre recursos tecnològics, programari i possibilitats a utilitzar en les aules. I al final acabem recorrent a allò de tota la vida que mai ens falla.
dijous, 4 de novembre del 2010
dimecres, 3 de novembre del 2010
PERMETEU-ME QUE EM PRESENTI
Sóc mestra d'educació infantil, només tinc uns 8 anys d'experiència a les escoles. Però comdiuen, NO SEMPRE VAIG SER MESTRA. En general m'agrada tot allò que te a veure amb la pedagogia, la música i l'exercici físic. Sóc inquieta i m'agrada saber, també m'agrada fer les coses el millor posible dins les meves possibilitats i coneixements (evidentment). Aquest blog té l'objectiu de posar a l'abast de qui ho necessiti el meu coneixement i els meus dubtes, per poder treballar en xarxa i avançar en la meva tasca docent i per suposat ajudar a qui pugui en la seva tasca també.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)